از یک اپلیکیشن ویرایشگر ویدئو چه انتظاری می توان داشت؟ مطمئنا مواردی مثل برش زدن ویدئو، افزودن موزیک و افکت، تغییر اندازه کادر، تنظیم سرعت فیلمبرداری و استفاده از استیکرها بعضی از انتظارات و دلایل مراجعه ما به چنین اپلیکیشن هایی هستند.

VivaVideo یک ویرایشگر ویدئوست که کلیه امکانات بالا را به اضافه موارد دیگری از قبیل ساخت اسلایدشو و ساخت ویدئوهای تصویر در تصویر را برای کاربر فراهم کرده، آن هم به طور کاملا رایگان تا بتوانیم از آن به عنوان یکی از بهترین ویرایشگرها در پلتفرم iOS و اندروید یاد کنیم.

بیش از 50 میلیون نفر از سراسر دنیا، VivaVideo را به عنوان گزینه اول خود برای ویرایش ویدئوها برگزیده اند. دلیل این کار هم مشخص بوده: ویوا ویدئو جز معدود اپلیکیشن های رایگانی است که امکان ویرایش ویدئو، فیلمبرداری با افکت های زنده، ساخت اسلایدشو و خلق کلاژهای ویدئویی را به طور یکجا فراهم کرده و کار چند اپلیکیشن را یک تنه انجام می دهد.

برای فیلمبرداری می توانید کادر را در حالت معمولی، صفحه عریض یا مخصوص اشتراک در اینستاگرام و Vine تنظیم کنید. در همین قسمت هم امکان افزودن فیلترهای زنده (با سوایپ به طرفین)،‌ کاهش یا افزایش سرعت فیلمبرداری و استفاده از تایمر و خطوط تقسیم کننده صفحه فراهم شده.

 

VivaVideo 2

در هنگام فیلمبرداری یا بعد از آن، می توانید روی تصویر از اموجی های زنده و افکت های انمیشنی هم استفاده کنید. کلیه این افکت ها و آیتم ها از طریق مراجعه به منوی Materials که در واقع فروشگاه اپلیکیشن است قابل دانلودند که خوشبختانه موارد رایگان بسیاری را می توانید بین آنها بیابید.

منوی Edit مخصوص ویرایش ویدئوهاست و امکاناتی از قبیل برش زدن ویدئو، تنظیم کادر، افزودن موزیک، افکت های تعویض صحنه، متن، استیکر و موارد دیگر را برایتان فراهم می کند.

ساخت اسلایدشو از مجموعه عکس های گالری و ساخت کلیپ های تصویر در تصویر هم از امکانات بسیار عالی ویوا ویدئو محسوب می شوند که در کمتر اپلیکیشنی آنها را در کنار هم خواهید داشت.

خروجی های نسخه رایگان ویوا ویدئو نهایتا می توانند کلیپ هایی ۵ دقیقه ای باشند، از این رو برای ساخت ویدئوهای نامحدود از لحاظ زمانی می بایست نسخه Pro آن را خریداری کنید. هر چند که نسخه رایگان ویوا ویدئو هم در عمل فوق العاده است.

اگر به دنبال یک ویرایشگر ویدئوی جامع با امکاناتی کامل می گردید،‌ ویوا ویدئو مطمئنا بهترین گزینه برای شماست؛ تجربه فوق العاده کار با آن را از دست ندهید.

VivaVideo - Free Video Editor

  • VivaVideo - Free Video Editor
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: .QuVideo Inc
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: 60.7 / 37.5 مگابایت

 دانلود

    ۰ ۰