۸۵ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است.

professional-weblog

اگر تا به حال مدیر یک یا چند وبلاگ بوده باشید حتما این سوال به ذهتان رسیده که به راستی فوت و فن وبلاگ نویس حرفه ای شدن در چیست؟! چگونه و از چه منابعی می توانیم قواعد حرفه ای بودن را در زمینه وبلاگ نویسی فرا بگیریم و اصولا حرفه ای بودن در وبلاگ نویسی به چه معنی است؟،

کسب درآمد از بازی

وقتی صحبت از کسب درآمد و پول درآوردن می شود، تصویری از یک کارمند یا یک شغل شرکتی ثابت به ذهن ها خطور می کند. کاری شاید کسل کننده که برای انجامش باید از تفریح خود گذشت. فرنگی ها ضرب المثلی دارند با این مضموم که اگر هر روز کاری که دوست داری را انجام دهی، دیگر هیچ روزی کار نخواهی کرد! به نظر شما چه قدر این سبک کار، شدنی است؟! در این پست قصد داریم شما را با گیمر هایی آشنا کنیم که از بازی کردن پول در می آورند! کسب درآمد از بازی راهی است که جوان تر ها می پسندند.

دانلود نرم افزار ساخت کتاب دیجیتال برای اندروید

Android Book App Maker 3.3.0

نرم افزار ساخت کتاب دیجیتال برای اندروید - Android Book App Maker 3.3.0

نوشتن برنامه برای سیستم عامل اندروید بسیار ساده است. شما میتوانید به راحتی یک نرم افزار اندرویدی بسازید. اما برای این کار نیاز به نرم افزاری برای طراحی دارید.

نرم افزار Android Book App Maker برنامه ای جهت ساخت کتاب دیجیتالی برای اندروید است.

شما میتوانید به کمک این برنامه کتاب های دیجیتالی بسازید و کسب درآمد کنید. کار با این نرم افزار نیاز به هیچگونه تخصص و مهارتی ندارد.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

امروز میخوایم یک برنامه براتون تعریف کنیم که خیلی راحت و با یک یا چند کلیک ساده یک رام برای گوشی خودتون پورت کنید،برنامه را از لینک زیر دانلود کنید.

romporter1-3-1gsm-developers

این برنامه کاملا کارها را بصورت اتوماتیک انجام می دهد و کار با آن بسیار راحت می باشد.

برنامه نیاز به نصب NOTEPAD++ دارد.

برنامه را دانلود و استخراج کنید.همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید دو پوشه داریم به اسمهای base-rom و  -port-rom

capture

کسب درآمد از سایت پرسش و پاسخ

کسب درآمد از سایت پرسش و پاسخ: شاید در مقالات کسب و کار اینترنتی، کمتر با عنوان کسب درآمد از سایت پرسش و پاسخ مواجه شده باشید. دلیل آن را احتمالا میتوان در این دانست که کمتر افرادی از درآمد سایت های پرسش و پاسخ اطلاع دارند و در زمان نوشتن یک مقاله در مورد روش های کسب درآمد از اینترنت حتی لحظه ای بر روی آن تأمل نمیکنند.
اما باید این را بدانید که سایت های پرسش و پاسخ (انجمن ها و فروم ها) دارای روش های درآمدی زیادی برای صاحبان خود هستند. در این مقاله قصد داریم تا به روش های کسب درآمد از این سایتها بپردازیم و سپس با معرفی چند افزونه وردپرس به شما آموزش دهیم که چطور یک سایت پرسش و پاسخ راه اندازی کنید و یا اصلا قسمتی از سایت فعلی خود را تبدیل به انجمن پرسش و پاسخ کرده و از آن کسب درآمد کنید.

آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت: اگر تا ۵ سال پیش قرار بود به راه اندازی یک کسب و کار فکرکنید چه ایده هایی در ذهن داشتید؟ احتمالا ایده هایی که در ذهن شما بود بیشتر مربوط به شغل خانوادگی شما بود؛ راه اندازی یک فروشگاه، استخدام در یک کارخانه، خدمت به عنوان یک معلم و یا در بهترین حالت استخدام در یک اداره دولتی. اما امروز چه؟

احتمالا اگر این سؤال را در زمان حال از شما بپرسیم، به علاوه تمامی این موارد گفته شده، یک مورد دیگر هم ذهن شما را درگیر خود میکند و آن، راه اندازی کسب و کار اینترنتی است. کسب و کار اینترنتی مزایای فراوانی دارد و احتمالا شمایی که در حال مطالعه این محتوا هستید با اغلب این مزیت ها آشنا هستید. پس به سراغ آموزش یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت میرویم، طراحی سایت.

کسب درآمد از وبلاگ نویسی

کسب درآمد از وبلاگ نویسی:

دنیای کسب و کار اینترنتی راه ها و روش های بسیار زیادی در مقابل افراد قرار داده تا بتوانند از آن کسب درآمد کنند. یکی از این روش های کسب درآمد که امروزه در همه جای دنیا و مخصوصا ایران رواج پیدا کرده است، کسب درآمد از تولید محتواست. تولید محتوا خود روش های گوناگونی دارد، تولید محتوای سایت، تولید محتوای تبلیغاتی و…
امروز میخواهیم در مورد کسب درآمد از وبلاگ نویسی برای شما توضیح دهیم.

کسب درآمد از مشاوره اینترنتی: یکی از کسب و کار های اینترنی پردرآمد، کسب درآمد از مشاوره اینترنتی است. این روش درآمدی در ایران توسط افراد بزرگی در حال اجراست و درآمد های بسیار زیادی نیز آن کسب میکنند.

شاید برایتان جالب باشد که درآمد این افراد صرفا از مشاوره، بالغ بر ساعتی ۳۰۰ هزار تا پنج میلیون تومان متغیر است.

به طور مثال هزینه مشاوره با آقای بقوسیان، مدرس بازاریابی اینترنتی ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر ساعت است و یا هزینه مشاوره با آقای عباس منش، مدرس موفقیت ساعتی ۵ میلیون تومان است.

کسب در آمد از شبکه های اجتماعی

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی: ورود شبکه های اجتماعی به دنیای اینترنت در ابتدا باعث ایجاد تغییرات خاص و مشهودی نشد اما ورود جمعی، گسترده و ناگهانی افراد از جوامع مختلف به شبکه های اجتماعی باعث ایجاد تغییرات بزرگ و چشمگیری در زمینه های مختلف شد. یکی از مهم ترین موضوعاتی که شبکه های اجتماعی بر روی آن تأثیر بسیار قابل توجهی داشتند، دنیای کسب و کار ها بود که میتوان گفت شبکه های اجتماعی گام اول برای تبدیل کسب و های سنتی به کسب و کار های اینترنتی و آنلاین را برداشتند.

کسب درآمد از سئو: همیشه از سئو به عنوان یک شغل عجیب، سخت، و اما پردرآمد یاد میشود.

شاید بتوان دو مورد اول را تکذیب کرد اما مورد دوم را نمیتوان به هیچ عنوان زیر سؤال برد.

یک سئو کار واقعی دارای درآمد بسیار بالایی است اما اگر دقیقا بداند که باید چطور از سئو به درآمد کسب کند.

یک سئو کار روش های درآمدی زیادی دارد که احتمالا صرفا با یک یا دوتای آنها آشنا هستید.

در این مقاله میخواهیم به روش های کسب درآمد از سئو بپردازیم و هرکدام از آنها را برای شما توضیح دهیم.