۵ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است.

جستجو در چت دایرکت اینستاگرام

آیا به دنبال راهی برای جستجو در پیام های اینستاگرام هستید؟ اینستاگرام 📷 تمام قابلیت های یک شبکه پیام رسان، از جمله امکان تماس تصویری، ارسال عکس، فیلم و… را دارد. با این وجود زمانیکه دنبال پیام خاصی در دایرکت هستید، جز اینکه خودتان در کل چت بگردید راهی ندارید. خوشبختانه راه ساده تری وجود دارد. همراه ما با آموزش تصویری جستجو در چت دایرکت اینستاگرام باشید.

15 دلیل و روش جدید حل مشکل کند شدن گوشی اندروید

علت کند شدن گوشی های اندرویدی چیست؟ کند شدن گوشی 🐌 بعد از گذشت مدت زمان خاصی طبیعی است. این مشکل فقط مخصوص دارندگان گوشی های قدیمی نیست و شامل موبایل های رده بالا نیز می شود. اما مجبور نیستید برای همیشه با اندروید کند خود، کار کنید. همراه ما باشید با با ۱۵ دلیل و روش جدید حل مشکل کند شدن گوشی اندروید باشید.

آیا تلگرام یک کارخانه تولید ثروت است؟

باید بدانیم که یکی از بزرگترین منبع های کسب درآمد از اینترنت که هیچ سرمایه اولیه ای نیاز ندارد بدون شک شبکه بزرگ تلگرام است که تبدیل به یک کارخانه تولید ثروت شده است

در این مطلب میخواهیم به صورت کاملا حرفه ای  آموزش رایگان کسب درآمد از تلگرام را بررسی کنیم. با اینکه پیام رسان تلگرام فیلتر شد اما هنوز هم به عنوان پر مخاطب ترین و محبوب ترین پیام رسان در ایران ساعات زیادی از اوقات فراغت مردم را به خود اختصاص داده است ، که همین عامل یک فرصت مناسب است تا تلگرام به یک کارخانه تولید ثروت تبدیل شود، تا با هر شرایط سنی و تحصیلی و اجتماعی بتوانید بدون هیچ محدودیتی کسب درآمد داشته باشید.

روش های رایگان افزایش ممبر تلگرام

فعلا نیازی نیست برای افزایش ممبر تلگرام تان هزینه کنید چون قرار است در این مطلب روش های افزایش رایگان ممبر تلگرام را یاید بگیرید. اگر یادتان باشد در مقاله قبلی با موضوع آیا تلگرام یک کارخانه تولید ثروت است، به یکی از بهترین روش های درآمد زایی اینترنتی و کسب درآمد از تلگرام بدون هیچ سرمایه ای در اینترنت اشاره کردیم و توضیح دادیم که چطور میتوانید درآمد های بالایی از تلگرام داشته باشید. حالا میخواهیم راه ها و روش های اصولی و کاملا رایگان افزایش ممبر(اعضا) را در پیام رسان محبوب تلگرام به صورت حرفه ای بررسی و یاد بگیریم.

یادتان هست که با برادر یا خواهر کوچکتر خودمان یا اصلا رفقایمان می‌نشستیم پای کنسول و بازی می‌کردیم؟ بازی‌های دو نفره تا همین نسل پیش به طور فراوان در بازار ریخته بود و با ورود به نسل هشتم، کمی تا قسمتی از مقدار آنها کم شد. توسعه و رشد اینترنت باعث شد که بازی‌های چند نفره بیشتر به سمت آنلاین شدن پیش بروند و حالا اکثر ما با هدفون با همدیگر حرف می‌زنیم و روی دوستانمان کلیک می‌کنیم تا با آنها هم‌بازی شویم.