۲۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است.

اگر به تجربه بازی‌های آرکید روی موبایل علاقه‌مندید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید 2Player Games همراه ما باشید.

اگر طرفدار بازی‌های گروهی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Among Us همراه ما باشید.

از اینکه بتوانیم برخی از بازی‌های پولی پی‌سی را به صورت رایگان روی موبایل تجربه کنیم بسیار خوشحالیم! Stick Fight: The Game یکی از این بازی‌هاست و Among Us نیز یکی دیگر. شاید تا قبل از خواندن این مطلب با Among Us آشنا شده باشید.

طبیعی‌ترین اتفاق ممکن در دنیای عجیب‌وغریب این روزهایمان دلسرد شدن و دست برداشتن از تلاش برای ساختن زندگی بهتر است. همه ما لحظاتی را تجربه کرده‌ایم که درست در میانه میدان نبرد شمشیر و سپر مان را زمین گذاشتیم و جمله معروف «دیگه نمی تونم ادامه بدم» را به زبان آورده‌ایم. گاهی تماشای یک فیلم الهام‌بخش که شخصیت سخت‌جان آن از دلِ مصیبت‌ها زنده و قوی بیرون می‌آید، می‌تواند سربازِ خسته نبرد زندگی را دوباره سراپا کند.

اگر دلتان برای یک بازی ماجراجویی دو بعدی با فضایی فانتزی و منحصر به فرد، داستانی جذاب و موسیقی گوش نواز تنگ شده و دوست دارید برای دو سه ساعتی هم که شده وقت خود را با چنین اثری سپری کنید و در همین مدت هم آن را به پایان برسانید، قطعا پیشنهاد ما به شما بازی Neversong است.

تا به امروز، عناوین بسیاری به سبک Battle Royale همگی در یک خط و طبق قوانین پایه بازی هایی مانند PUBG و Fortnite حرکت کرده اند، اما این موضوع در رابطه با بازی Fall Guys، اوضاع کمی متفاوت است.

نام حملات محروم‌سازی از سرویس را احتمالا هم شنیده‌اید و هم در وب‌سایت‌های مختلف. این دست از حملات زمانی اتفاق می‌افتند که یک یا چند مهاجم می‌خواهند دسترسی به یک سرویس را غیر ممکن کنند. این کار می‌تواند با ممانعت از دسترسی به هرچیزی اتفاق بیفتد: سرورها، دیوایس‌ها، سرویس‌ها، شبکه‌ها، اپلیکیشن‌ها و حتی تراکنش‌هایی خاص درون اپلیکیشن‌ها.

هنگامی که تنها یک سیستم دیتا یا درخواست‌های بدخواهانه می‌فرستد به آن حمله DoS گفته می‌شود و هنگامی که حمله با چند سیستم صورت می‌گیرد، به آن DDoS می‌گویند.

چند سالی است که اندروید پا به دنیای سیستم عامل های موبایل گذاشته. حتما شما هم واژه "روت" در اندروید را شنیده اید. خیلی افراد هستند که هنوز با این واژه آشنایت کافی ندارند.

با روت کردن تلفن یا تبلت اندرویدی می توان به دستگاه این قدرت را داد که خارج از هر قید و بندی عمل کند. به طور مثال: پشتیبان گیری کامل از دستگاه، فعال کردن تترینگ وایرلس، بالا بردن سرعت دستگاه با اورکلاک سی پی یو، تغییرات ظاهری دستگاه و یا بهبود وضعیت مصرف باتری و غیره.

در این شکی نیست که گوگل پلی استور، بهترین و امن‌ترین منبع دانلود اپ‌های اندرویدی در دنیاست. ولی آیا فروشگاه گوگل «تمام» اپلیکیشن‌های اندروید را در بر می‌گیرد؟ حقیقت این است که بعضی اپلیکیشن‌ها به دلایل مختلف (سیاسی، تجاری، تغایر با قوانین پلی استور و ...) ترجیح می‌دهند یا «مجبور» می‌شوند که از محیطی خارج این فروشگاه خود را به مردم عرضه کنند.

طبیعتا در بین این اپ‌ها محصولات ارزشمندی هستند که نباید از آن‌ها غافل شد. برای همین در این مقاله تصمیم گرفتیم چند مورد از این اپلیکیشن‌های ناب و کاربردی که نمی‌توانید در گوگل پلی پیدا کنید را با هم مرور کنیم. پس تا پایان همراهمان باشید.

مهم نیست که سرویس‌های استریم موسیقی چقدر پیشرفت کرده‌اند؛ موزیک پلیر آفلاین همچنان جایگاه خودش را در گوشی‌های ما دارد. برای گوش دادن به آرشیو آهنگ‌های شخصی و قدیمی، دسترسی داشتن به تنظیمات پیشرفته صدا، اکولایزرهای چند کاناله و کاهش مصرف اینترنت موزیک پلیر آفلاین بهترین گزینه ممکن است و ما در این مقاله 8 مورد از بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

اگر اخبار را بخوانید و با دنیای تکنولوژی آشنا باشید، به احتمال زیاد می‌دانید که کار یک هکر چیست. اما در عین حال احتمالا این را ندادید که هکرها در چند دسته‌بندی مختلف مانند کلاه مشکی، کلاه سفید و کلاه خاکستری قرار می‌گیرند. این عبارت از فیلم‌های وسترن دهه ۱۹۵۰ میلادی به دست آمده که در آن‌ها، آدم‌بدها کلاه مشکی به سر می‌گذاشتند و آدم‌خوب‌ها، کلاهی سفید یا روشن.