یک قفل سخت افزاری رو کپی کنم , یعنی یک نرم افزاری هست که با یک دستگاه ارتباط داره که این نرم افزار یک قفل سخت افزاری (دانگل) داره ! حالا من میخوام این قفل رو باز کنم و کپی کنم و روی دستگاه مشابهی که نرم افزار ندارد استفاده کنم!

می خواستم بدونم که چطور می تونم این دانگل رو باز کنم؟

سلام دوستان من این کارو انجام دادم ولی کار ساده ای نیست   و خیلی ریزه کاری داره ولی میتونم کمکتون کنم
اول اینکه شما احتیاج به یه نرم افزار دارید که بتونه اطلاعاتی رو که دانگل در اختیار نرم افزار قرار میده رو بخونید و کپی کنه که آسونه
دوم باید اطلاعته دریافتی رو به رجیستری فایل تبدیل کنید
حالا با نوشتن یه رجیستری کد و داشتن درایور های لازمه (که هر دانگل درایور مربوط به خودشو داره) به ویندوز بگید که اینو جایگزین دانگل کنه 
خیلی کلی گفتم اگه حامی مالی داشتم خیلی واضح تر براتون مینوشتم امیدوارم بدردتون بخوره

 

دو روش برای کرک قفل سخت افزاری (دانگل) وجود دارد:

1- شبیه سازی دانگل بصورت نرم افزاری (Emulator)

2- کرک نرم افزار براساس دیتای دانگل نرم افزار (unDongle)

3- روش ناقص، کرک کردن dllهای رفرنس دانگل.

ابزار شناسایی نوع دانگل DongleInfo

ابزار و آموزش لاگ گرفتن از دانگل

1- دانگل رو از سیستم جدا کنید. 2- نرم افزار USBTrace رو اجرا کنید و گزینه Hot Plug در تولبار رو بزنید. 3- گزینه استارت USB Trace رو بزنید و سپس دانگل رو متصل کنید. 4-کامل با نرم افزار کار کنید. در نهایت File menu و Export txt خروجی.

۰ ۰