تا حالا شده عکسی داشته باشید و بخواهید کیفیت آن را بهبود ببخشید در حالی که هیچ سررشته ای هم از کار با نرم افزارهای گرافیکی نداشته باشید؟ اما این روزها با وجود سایت های آنلاینی که ابزارهای جالبی را ارائه می کنند بالا بردن کیفیت عکس هم آسان شده یعنی بدون نیاز به هیچ دانشی در زمینه گرافیک و نرم افزار و غیره می توانید با زدن چند کلیک کیفیت عکس خود را افزایش دهید

قبل از شروع باید عرض کنم که اگر دوست دارید با محیط فتوشاپ آشنا شوید می توانید ار مقاله های آموزشی “آموزش فتوشاپ مقدماتی کامل برای افراد مبتدی” سر بزنید. اگر هم دنبال عکس های با کیفیت می گردید می توانید با کمک مطلب”جستجوی عکس با کیفیت بالا با موتور جستجوی عکس” به مقصود خود برسید و همچنین در سایت پینترست عکس های خیلی عالی و جالبی پیدا می شود که شاید بخواهید آنها را در دستگاه خود دانلود کنید لذا اگر روش دانلود آنها را نمی دانید به آموزش”دانلود عکس از پینترست pinterest در گوشی اندروید و آیفون و کامپیوتر” با جستجو در گوگل دست یابید.

و اما در ادامه سایت هایی را معرفی میکنیم که می توانید به طور آنلاین کیفیت عکس خود را افزایش دهید؛

به طور کلی در سایت های زیر جهت استفاده از امکانات چه بسا باید عضو شده و اکانتی بسازید لذا قبل از هر کاری بعد از ورود به سایت ها عضو شده و از داخل پنل خود عکس مورد نظر را آپلود کنید.


سایت improvephoto ؛ اگر می خواهید جوش های صورت را در عکس صاف کنید یا لکه ای در هر نقطه ای از عکس را برطرف کنید می توانید از این سایت استفاده کنید.
سایت fotor ؛ برای شفاف سازی عکس های تیره و قالب ها و افکت ها می توانید از ابزارهای این سایت استفاده کنید.
سایت fotojet ؛ برای بهبود رنگ عکس ، نورها و وضوح و غیره می توان استفاده کرد.
سایت photoenlarger ؛ ابزار رایگان برای افزایش کیفیت عکس به طور آنلاین بدون از دست دادن و افت کیفیت فراهم می کند فقط کافی است عکس خود را آپلود کنید.
سایت picturetopeople ؛ با این سایت روی پیکسل ها بیشتر می توان تمرکز داشت و رنگ ها را بهبود بخشید.
سایت imageenlarger ؛ با این سایت تصاویر کوچک را بدون افت کیفیت می توانید ارتقا دهید. ابزارهای مختلفی را برای انواع تصاویر فراهم می کند.
سایت lunapic ؛ از دیگر سایت های افزایش کیفیت عکس است که خیلی آسان می توانید کیفیت عکستان را افزایش دهید.
سایت enhance ؛ اگر عکس تار دارید و می خواهید تاری آن را برطرف کنید و یا در یک عکسی چشمانتان قرمز افتاده و می خواهید رفع کنید این سایت به کارتان خواهد آمد.
سایت pinkmirror ؛ اگر می خواهید چین و چروک صورت را بردارید یا لک ها و جوش های روی صورت را محو کنید این سایت می تواند به شما کمک کند.

۱ ۰