۶۷ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است.

بالاخره بعد از مدتها راهی پیدا کردم که اتصال VPN موبایل رو با بقیه دستگاهها به اشتراک بذارم.

البته اگر یادتون باشه قبلا راهش رو نوشته بودم ولی اشکال اون روش این بود که یه root نیاز داشت.

  • هیچ تفاوتی ندارد. بلکه قویا توصیه می گردد که این کار را خودتان انجام دهید تا دامنه به عنوان یکی از ارزشمندترین دارایی هایتان، تحت مالکیت خودتان باشد.

  • دامین الیاس، کاربردهای فراوانی دارد. مثلا می توانید دامنه ای رسمی مانند dadevarzan.co.ir را دامین الیاس (جانشین) کنید و ایمیل هایتان را بر بستر آن ارسال کنید. به این شکل، آدرس سایت شما ساده خواهد

  • مسلما ثبت دامنه نزد شرکت های معتبر تضمینی است که در آینده دچار مشکل نشوید. همین دیروز یک مشتری با شرکت ما تماس گرفته بود و درد دل می کرد که دو دامنه برای شرکتش ثبت کرده و سایتی را طراحی

  • دامنه های با پسوند mil که مخفف military می باشد مخصوص دامنه های نظامی است. البته اینکه کدام شرکت بتواند این دامنه را برای شما ثبت کند بحث دیگری است. چرا که همه پنل های ثبت دامنه اینگونه خدمات را نمی دهند.

    اما سایت بین المللی ثبت این نوع از دامنه www.nic.mil می باشد.

  • 1- بیش از 60 روز از ثبت و یا آخرین انتقال Domain به Registrar فعلی آن گذشته باشد.

    2- حداقل 1 روز به تاریخ پایان Domain باقی مانده باشد.

    3- دریافت Authorization Code از Registrar فعلی Domain( این کد برای امنیت بیشتر در نقل و انتقالات Domain بین Registrar ها می باشد و در هنگام انتقال Domainمیبایست این کد را از Registrar فعلی Domain دریافت نمود ).

  • برای تغییر مالکیت یک دامین تنها باید اطلاعات Whois، هم چنین نام کاربری و رمز عبور را تغییر داد. این کار را از طریق account manager باید انجام داد.

    • پس ار اینکه شما نامه درخواست انتقال که به آدرس Administrative Contact شما ارسال می شود را تائید کردید، انتقال دامنه از یک شرکت ثبت کننده دیگر حداکثر تا 5 روز طول می کشد.

 

  • بعد از اینکه یک Registrar Transfer ارائه می شود، یک نامه به آدرس پست الکترونیک Administrative Contact ارسال می شود که شما باید با ثبت کننده فعلی دامین تان هماهنگ کنید. این نامه حاوی یک لینک به صفحه ای است 

  • Registrar Transfer انتقال یک نام دامنه از یک شرکت ثبت کننده دامین به غیر است. از این طریق شما می توانید به پشتیبانی فوق العاده، سرویس های رایگان و قیمت های تمدید دامنه پایین، دست یابید. شما زمانی می توانید نام دامین تان را منتقل کنید که دامین تان بیش از 60 روز  در اختیار شرکت ثبت کننده فعلی تان بوده باشد و هنوز اعتبارش منقضی نشده باشد.