ساخت برند

انتخاب یک نام تجاری می تواند یکی از ساده ترین بخش های شروع یک کسب و کار یا یکی از سخت ترین آن ها باشد. اگر به گروه دوم بپیوندید و در تلاش هستید تا یک نام تجاری تمام عیار را برای خود انتخاب کنید می توانید از برخی ابزارهای سازنده نام تجاری در این مسیر کمک بگیرید.

با توجه به اهمیت انتخاب نام تجاری، در این بخش قصد داریم 10 سازنده رایگان نام تجاری را برای کسب و کارها بیان نموده تا شما را در کنار تفکرات و خلاقیت های ذهنی تان برای انتخاب بهترین نام تجاری ممکن کمک کنند. قبل از گرفتن تصمیم نهایی، زمان لازم را صرف انتخاب بهترین نام تجاری کرده و تمامی جوانب را در این زمینه بسنجید.

نام های پیشنهادی را از طرف شرکای تجاری، همکاران، دوستان و خانواده برای ورود به سایت های سازنده نام تجاری وارد کنید و از این ابزار برای نامگذاری کسب و کار و اتخاذ بهترین تصمیم ممکن استفاده کنید.

البته گفتنی است که می توان برای پیدا کردن نام های تجاری ایرانی در صورت موجود بودن، از سایت های فارسی زبان کمک گرفته و این متن صرفاً نشانگر ایده ها و روش هایی برای رسیدن به نام تجاری دلخواه است. 

Anadea Business Name Generator

با استفاده از این سایت سازنده نام تجاری رایگان می توانید بهترین نام را برای کسب و کار، وب سایت و یا حتی اپلیکیشن خود پیدا کنید. فقط باید در قسمت keywords یا همان کلمات کلیدی وارد شوید تا ایجاد نام های پیشنهادی را برای شما شروع کند.

 Wordlab Business Name Generator

این سایت سازنده نام تجاری، نام های تجاری تصادفی را از لیستی بیش از 7.2 میلیون نام پتانسیل ازائه می دهد.  همچنین می توانید برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید و موضوعی را در سایت و برای درخواست کمک از انجمن Wordlab ارسال کنید.

NameMesh

NameMesh ابزار هوشمندانه ای است که به شما کمک می کند تا یک نام تجاری را برای شرکت، اپلیکیشن یا محصول خود تنها با یک جستجوی ساده پیدا کنید. هنگام استفاده از این ابزار، بلافاصله می توانید پیشنهادات فوری را برای کلمات کلیدی که تایپ می کنید، دریافت می کنید.

سازنده نام تجاری

(Business Name Generator (BNG

برای استفاده از این سازنده نام تجاری، تنها کافیست یک کلمه یا کلماتی را وارد کنید سپس مشاهده می کنید که آن لیستی از نام های تجاری ممکن را برایتان ایجاد و تولید می کند.  این ابزار همچنین شناسایی نام های دامنه برای نام هر کسب و کار ممکن را مشخص می کند.

Dot-O-Mator Name Generator

این مورد نیز یک سازنده نام تجاری ساده است که با فشردن دکمه مورد نظر نام خای تجاری تصادفی را در اختیار شما قرار می دهد. در این حالت شما می توانید یک لیست از اسامی ارائه شده تهیه نموده و سپس بررسی کنید کدام نام برای شما مناسب تر خواهد بود.

Namesmith

 این سازنده نام تجاری شما را کمک می کند تا از آشفتگی های ذهنی رها شده و با ارائه پیشنهاداتی شما را در انتخاب نام تجاری مناسب راهنمایی می کند.  Namesmith دارای ویژگی های الگوریتم پیشنهاد نام های تجاری مختلف بر اساس کلمات کلیدی شما خواهد بود. این ویژگی ها شامل اشتباهات هدفمند، اضافه کردن پسوند یا پیشوند ها و همچنین ایجاد نام فانتزی بر اساس آنچه وارد کرده اید، هستند.

NameStation

 برای استفاده از NameStation، چند کلمه کلیدی را وارد کنید و هزاران ترکیب را با مترادف، کلمات مشابه و لیست های طبقه بندی شده مشاهده کنید.

ساخت نام تجاری و برند

موارد مورد علاقه خود را ذخیره کرده و نام های مشابهی تولید کنید. 

NameStation همچنین نام های رقابتی نیز ایجاد می کند و در این صورت  می توانید از انجمن یا دیگر افراد برای انتخاب به بهترین نام کسب و کار نیز کمک بگیرید.

Naming.net

 این سازنده نام تجاری اجازه می دهد تا معیارهای خاصی را وارد کرده و یک لیست از 24 تا 816 نام ممکن برای هر جستجو ایجاد کنید. همچنین می توانید کلمه ریشه ای، هجا، حرف، تعداد هجاهای مورد نظر را با اضافه کردن پسوند ها، ریشه های لاتین یا یونانی و سایر کلمات برای تغییرات مشخص کنید.

NetSubstance.com Brand Name Generator

 این ابزار به طور تصادفی نام های تجاری جدیدی را براساس کلمات کلیدی شناسایی می کند. همچنین می توانید انتخاب کنید چگونه حروف کلمات کلیدی خود را تغییر دهید تا تغییرات بهتری را ایجاد کنید.

 Shopify Business Name Generator

 از سازنده نام تجاری کسب و کار Shopify استفاده کنید تا نام های تجاری را جستجو کرده و در دسترس بودن دامنه را بررسی کنید. هنگامی که نام کسب و کاری را پیدا می کنید، می توانید نام دامنه ای را که مطابق با کسب و کار و شخصیت شما است نیز انتخاب کنید.

منبع: exkala

۰ ۰