عکس ها – به صورت رنگی یا سیاه و سفید – خاطرات زیادی همراه با خود دارند. در اکثر اوقات ، عکسهای رنگی در مقایسه با سیاه و سفید احساس بهتری به چشم ها منتقل می نمایند. دلیلش این است که عکسهای رنگی طبیعی به نظر می رسند. از این رو ، بسیاری از افراد می خواهند یک عکس سیاه و سفید را به یک تصویر رنگی تبدیل کنند. شما ممکن است چندین ابزار یا نرم افزار آنلاین را امتحان کرده باشید ، اما نتایج رضایت بخش نبوده است. یا این روند زمان بر و گیج کننده بوده است.

 

برای جلوگیری از این امر ، ما چهار ابزار آنلاین را به شما ارائه می دهیم که به طور خودکار عکس های سیاه و سفید را رنگ آمیزی می کنند. از آنجا که این ابزارها وب سایت هستند ، می توانید عکس سیاه و سفید را بدون فتوشاپ به رنگی تبدیل کنید.

 

بیایید آنها را بررسی کنیم.

 

۱. Algorithmia

اگر به دنبال ابزاری آنلاین هستید که به طور خودکار تصاویر سیاه و سفید شما را رنگ آمیزی کند ، باید الگوریتمی را بررسی کنید. با استفاده از میلیون ها تصویر ، الگوریتم مبتنی بر Deep Learning هنگام افزودن رنگ به تصاویر عالی عمل می کند. اشیاء زنده و غیر زنده را تشخیص می دهد و بر این اساس آنها را رنگ آمیزی می کند.

 

استفاده از وب سایت آسان است. می توانید تصویری را از رایانه شخصی خود بارگذاری کرده یا با URL آن را اضافه کنید. سپس دکمه Colorize it را بزنید. منتظر بمانید تا وب سایت عکس شما را رنگ آمیزی کند.

پس از اتمام فرآیند ، خواهید دید که فقط نیمی از تصویر شما رنگی می شود. این طور نیست. وب سایت این کار را انجام می دهد تا بتواند عکسهای قبل و بعد را مقایسه کند. نوار لغزنده موجود را از وسط به سمت چپ بکشید تا تصویر کاملاً رنگی مشاهده شود.

برای ذخیره آن بر روی رایانه خود ، روی تصویر رنگی شده در زیر عکس کلیک کنید. در صورت تمایل به بارگیری تصویر با قسمت های رنگی و سیاه و سفید (تصویر مقایسه) ، روی Download comparison کلیک کنید.


ویژگی ها :

  • آسان برای استفاده

معایب :

  • علامت خود را اضافه می کند

 

 

۲. ColouriseSG

ColouriseSG ، مشابه الگوریتمیا ، از فناوری Deep Learning برای تبدیل عکس های سیاه و سفید به رنگی استفاده می کند. این ابزار چهره های انسانی و مناظر طبیعی را تشخیص می دهد تا آنها را به طور دقیق رنگ کند. در این وب سایت ، تنها راه برای اضافه کردن عکس ، درج آنها از رایانه شخصی شما است. این سرویس از پیوندهای وب پشتیبانی نمی کند.

 

برای رنگ آمیزی عکس ها ، وب سایت را باز کرده و بر روی دکمه Try it خود کلیک کنید.

سپس ، captcha را تأیید کنید. پس از تأیید ، دکمه Select Photo را دریافت خواهید کرد. با استفاده از آن عکس خود را اضافه کنید و چند ثانیه صبر کنید تا وب سایت بتواند کار خود را انجام دهد.

دو نوع تصویر را در کنار هم مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده تصویر رنگی از کشویی استفاده کنید. با استفاده از دکمه دانلود نتیجه تصویر را در رایانه شخصی خود ذخیره کنید.

ویژگی ها :

  • بدون علامت

معایب :

  • نمی توان عکس را از طریق پیوند اضافه کرد

 

۳. Colorize Photo

این وب سایت متفاوت از موارد ذکر شده در بالا است زیرا شما باید تصاویر خود را بصورت دستی رنگ کنید. اکنون ممکن است از خود سؤال کنید که چه ویژگی خاصی در این زمینه وجود دارد. هر وب سایتی می تواند این کار را انجام دهد. خوب ، در اینجا شما باید یک تصویر مرجع اضافه کنید و سپس رنگ را از تصویر انتخاب کنید. سپس ، شما باید آن رنگ را بر روی تصویر سیاه و سفید خود بکشید. شما باید آن را برای تمام رنگ های مورد نیاز خود انجام دهید. می توانید اندازه ، سختی و مات برس را سفارشی کنید.

 

وقتی تصویر را باز می کنید ، یک تصویر پرتره در سمت راست برای مرجع خواهید داشت. اگر می خواهید یک پرتره را رنگ کنید ، می توانید از این تصویر فقط استفاده کنید. برای تغییر تصویر مرجع ، بر روی گزینه Open موجود در کادر سمت راست کلیک کنید و برای تغییر تصویر سیاه و سفید ، روی گزینه Open در کادر سمت چپ کلیک کنید.

پس از هر دو تصویر ، روی رنگ مورد نظر در تصویر در سمت راست کلیک کنید. در صورت لزوم پارامترهای قلم مو را تغییر دهید. سپس آن را روی تصویر در سمت چپ رنگ کنید. برای دانلود تصویر از دکمه Save در بالا استفاده کنید.

ویژگی ها :

  • رنگ ها را می توان انتخاب کرد

معایب :

  • به صورت دستی تصویر را رنگ کنید

 

۴. LunaPic

یکی از ویرایشگرهای محبوب عکس آنلاین من که برای رنگ آمیزی تصاویر سیاه و سفید نیز به ما کمک می کند. با این حال ، نتیجه با بقیه ابزارهای آنلاین متفاوت است. دلیل آن این است که هیچ یک از ابزارهای رنگ آمیزی خودکار یا دستی را ارائه نمی دهد. در عوض ، شما باید از شیب رنگ یا دو فیلتر تون استفاده کنید.

 

با انجام این کار ، دو رنگ بر روی کل تصویر اضافه می شود. مطمئناً ، رنگها برای تصویر کاملاً مناسب و حتی یکسان نیستند ، اما اگر رنگهای مناسب را انتخاب کنید ، نتیجه خوب است.

 

برای رنگ آمیزی بدون فتوشاپ در Lunapic ، وب سایت را باز کرده و روی دکمه Upload کلیک کنید تا تصویر خود را اضافه کنید. پس از افزودن تصویر ، روی Filters> Color Gradient یا دو رنگ کلیک کنید.

 

سپس رنگهای بالا و پایین را برای تصویر خود از پالت رنگ انتخاب کرده و دکمه Apply را بزنید.

برای بارگیری تصویر از دکمه های ذخیره یا اشتراک گذاری در پایین استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق File> Save ذخیره کنید.

ویژگی ها :

  • بدون علامت

معایب :

  • فقط می تواند دو رنگ اضافه کند

 

امیدواریم که ابزارهای آنلاین را که در بالا ذکر کردیم ، دوست داشته باشید. در صورتی که نتایج با انتظارات شما مطابقت نداشته باشند ، لازم به ذکر است که همه ابزارها بهترین گزینه را برای رنگ آمیزی تصاویر به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. پس گزینه های متفاوت را امتحان کنید. با این حال ، این ابزارهای آنلاین نمی توانند تصاویر را به رنگ اصلی خود برگردانند ، بنابراین حتما از تصاویر خود قبل از ویرایش نسخه بکاپ تهیه کنید.

۰ ۰