ما در دنیایی زندگی می کنیم که در آن علم و تکنولوژی حرف اول را می زند و بیشتر کسب و کار ها در بستر اینترنت انجام می شود. برای زندگی در این شرایط دو انتخاب بیشتر نداریم، یا ما هم با پیشرفت های علم همراه شویم تا همزمان با رشد علم به سمت جلو حرکت کنیم و یا سر جای خودمان بمانیم و منتظر باشیم که شاید موفق شدیم یک کسب و کار سنتی و معمولی راه اندازی کنیم. امروزه کسب درآمد از اینترنت چیزی نیست که کسی با آن آشنا نباشد. اینترنت یک فرصت شغلی ایده آل برای همه است و روش های زیادی برای کسب درآمد از آن وجود دارد. من در این مقاله قرار است شما را با یکی از روش های جدید و مدرن، یعنی کسب درآمد با دیدن تبلیغات در اینترنت آشنا کنم. بله درست شنیدید، کسب درآمد فقط از طریق دیدن تبلیغات در اینترنت! می پرسید چطور ممکنه؟ پس حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

 

آیا کسب درآمد با دیدن تبلیغات در اینترنت واقعیت دارد؟

هر چقدر هم که این مورد برای شما غیر قابل باور باشد اما کاملا حقیقی است و کسب درآمد فقط با دیدن تبلیغات به عنوان یکی از روش های جهانی کسب درآمد از اینترنت شناخته می شود. یعنی شما می توانید در اوغات فراغت خود همینطور که آنلاین هستید فقط با مشاهده چند تبلیغ ساده درامد ریالی یا دلاری کسب کنید، پس چی از این بهتر! اما چطور باید با دیدن تبلیغات هزینه دریافت کرد؟ برای این کار شما باید به یکی از سایت های کلیکی وارد شوید و با کلیک روی هر تبلیغ مبلغی را دریافت کنید، اگر با سایت های کلیکی آشنا نیستید مطالب بعدی را مطالعه کنید.

کسب درآمد با دیدن تبلیغات در اینترنت

 

آشنایی با سایت های کلیکی

سایت های کلیکی یا همان Paid To Click (PTC) پلتفرم هایی هستند که لینک های تبلیغاتی زیادی در آن وجود دارد. کاربران با ورود به این سایت ها، فقط با کلیک روی لینک ها می توانند به کسب درآمد برسند. به زبان ساده تر شما با عضویت در سایت های کلیکی و مشاهده ی تبلیغاتی که در این سایت ها وجود دارد مبلغی را دریافت خواهید کرد. به همین راحتی!

استفاده از این نوع سایت ها هم برای کاربران و هم برای شرکت ها و سازمان ها بسیار ساده است، و یک روش عالی برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات در اینترنت هستند. این سایت ها در واقع یک جور بازاریابی مدرن و اینترنتی به حساب می آیند.

روند کار سایت های کلیکی به این شکل است که سازمان ها و شرکت ها یک بنر یا ویدیوی تبلیغاتی خیلی کوتاه را در سایت قرار می دهند. شما هم به عنوان یک کاربر به سایت وارد می شوید و روی این تبلیغ ها کلیک می کنید و علاوه بر کسب درآمد، با کسب و کار های مختلف آشنا می شوید.

کسب و کاری که تبلیغاتش را به سایت کلیکی سپرده است باید بابت هر کاربر که روی لینک تبلیغ کلیک می کند هزینه ای پرداخت کند. این سایت ها محبوبیت زیادی دارند و کسب و کار های مختلف ترجیح می دهند برای دیده شدن بیشتر از خدمات سایت های کلیکی استفاده کنند، البته هر چقدر که سایت های کلیکی مشهور تر می شوند امکان کلاهبرداری های اینترنتی هم بیشتر خواهد شد.
پس توصیه می کنم برای استفاده از این سایت ها احتیاط کنید تا به مشکلی بر نخورید، در بخش های بعدی روش های شناسایی سایت های جعلی و کلاهبردار را به شما آموزش می دهم تا فریب این نوع کلاهبرداری ها را نخورید و بتوانید بهترین سایت کلیکی برای تبلیغات را بیابید.

 

امنیت سایت های کلیکی و قوانین استفاده از آن ها

سایت های کلیکی در تمام کشور ها به صورت کاملا قانونی فعالیت می کنند و پلیس سایبری روی آن ها نظارت دارد. این سایت ها باید حتما از قوانین سایبری کشور مربوطه پیروی کنند، در غیر اینصورت به آن ها تذکر داده شده و نهایتا مسدود می شوند.

با وجود تمام این قوانین باز هم سایت های جعلی و کلاهبردار وجود دارند که به سایت های Scam معروفند، این سایت ها کاربران را فریب می دهند و هزینه ی بازدید از تبلیغات را پرداخت نمی کنند. به نظر من بهتر است در سایت هایی که شهرت زیادی دارند و شناخته تر هستند فعالیت کنید تا با این مشکلات روبرو نشوید.

مطمئن باشید سایت هایی که برای مشاهده ی یک تبلیغ هزینه های نجومی را به شما پیشنهاد می دهند ریگی به کفششان است و هرگز این هزینه را پرداخت نخواهند کرد، پس بهتر است برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات در اینترنت از وب سایت های معروف استفاده نمایید.

 

قوانین استفاده از سایت های کلیکی

استفاده از سایت های کلیکی با اینکه کار بسیار راحتی است اما یک سری قوانین و مقررات دارد که کاربران باید با آن ها آشنایی داشته باشند. قبل از اینکه کار خود را در سایت های کلیکی شروع کنید، بد نیست از این قوانین مطلع شوید:

  • کاربران سایت باید حداقل 60 روز یکبار فعالیت داشته باشند وگرنه حساب آن ها با تمام موجودی و اطلاعات پاک می شود.
  • کاربران در هر سایت فقط مجاز به ایجاد یک حساب کاربری هستند.
  • برای ایجاد حساب کاربری از اطلاعات دقیق استفاده کنید. دقت کنید ایمیل خود را به درستی وارد کرده باشید. چون در صورت فراموشی رمز عبور، آن را به ایمیل شما می فرستند.
  • استفاده از برنامه ها و ربات هایی که به صورت خودکار روی لینک ها کلیک می کنند غیر مجاز است و در صورت مشاهده حساب کاربری مسدود خواهد شد.
  • در انتخاب نام کاربری نباید از کلمات غیر اخلاقی و نا مناسب استفاده شود.
  • امکان فروش یا واگذاری حساب کاربری وجود ندارد.

توجه داشته باشید که عضویت در سایت های کلیکی کاملا رایگان است، پس اگر وارد یک سایت شدید. برای عضویت نیاز به پرداخت هزینه بود، مطمئن باشید سایت جعلی است و قصد کلاهبرداری از شما را دارد.

 

اصطلاحات رایج در سایت های کلیکی

شما باید با اصطلاحات رایج در سایت های کلیکی آشنا باشید تا در زمان ورود به سایت سردرگم نشوید. به طور کلی در تمام سایت های کلیکی سه جزء اصلی تبلیغات (ADS)، ارجاعات (Referrals)، و پرداخت (Payout) به چشم می خورد.

تبلیغات قسمت اصلی سایت است و تمام لینک های مربوط به کسب و کار های مختلف در این قسمت قرار دارد. قسمت ارجاعات برای این است که کاربران بتوانند دوستان خود را به سایت معرفی کنند و به نوعی برای خود زیر مجموعه بسازند. قسمت پرداخت هم مربوط به اطلاعات حساب کاربران و استخراج درآمد ها است.

توجه داشته باشید که درآمد های شما باید به یک حد مشخصی (معولا 2 دلار) رسیده باشد تا شما بتوانید درخواست پرداخت دهید. از زمان درخواست شما تا پرداخت درآمدتان ممکن است حداکثر 3 روز طول بکشد، پس نگرانی در این مورد نداشته باشید.

 

روش کسب درآمد با دیدن تبلیغات در اینترنت

تا اینجا باید با سایت های کلیکی و کاربرد آن ها آشنا شده باشید. در ایران هم سایت های کلیکی مختلفی وجود دارند که شما می توانید فعالیت خود را در آن ها شروع کنید. اما درآمد شما در این سایت ها زیاد نیست و نهایتا روزانه 100000 ریال کسب کنید.

اما با عضویت در سایت های خارجی درآمد شما به دلار محاسبه می شود و با توجه به ارزش بالای دلار در ایران، به درآمد قابل قبولی می رسید. البته باید دقت کنید که در سایت های کلاهبردار یا اسکم عضو نشوید.

برای رسیدن به درآمد بیشتر می توانید دوستان خود را هم به این سایت ها معرفی کنید و یک زیر مجموعه ی فعال برای خود بسازید. در این صورت با هر فعالیت و کلیک اعضای زیر مجموعه، مبلغی هم به عنوان هدیه به حساب شما اضافه می شود.

 

کسب درآمد با دیدن تبلیغات در اینترنت از طریق سایت های کلیکی معتبر

برای راحتی بیشتر شما در این قسمت چند سایت کلیکی معتبر را به شما معرفی می کنم که فعالیت در آن ها کاملا قانونی و بدون مشکل است. شما می توانید با توجه به ویژگی های هر سایت و نقاط ضعف و قوت ان ها فعالیت خود را شروع کنید تا بتوانید به راحتی یک کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه  داشته باشید.

 

سایت Ojooo

اوجو یکی از بهترین و کامل ترین سایت های کلیکی است که شما می توانید در آن فعالیت داشته باشید. در این سایت علاوه بر دیدن تبلیغات، روش های دیگری هم برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد.

عضویت در سایت اوجو رایگان است اما یک سطح عضویت ویژه هم دارد که برای رسیدن به آن باید هزینه پرداخت کنید. مطمئنم که فعالیت در این سایت برای شما جالب و متفاوت خواهد بود.

در سایت اوجو شما فقط می توانید یک حساب داشته باشید. با ایجاد حساب، IP شما در سایت ثبت می شود و هر IP یکبار مجاز به عضویت است. پس فکر زرنگی و استفاده از ایمیل های مختلف را از سرتان بیرون کنید!

در سایت اوجو کاربران برای هر کلیک 0.001 دلار دریافت می کنند. برای درخواست پرداخت باید موجودی حساب حداقل به 2 دلار رسیده باشد. نهایتا 24 ساعت بعد از ثبت درخواست، پول به حساب کاربران واریز خواهد شد.

اگر در سایت اوجو عضو شدید، سعی کنید حتما روزی چند بار وارد سایت شوید. معمولا تبلیغات مختلف چندین بار در طول روز در سایت قرار می گیرند. در صورت امکان لینک معرفی را در اختیار دوستان خود قرار دهید تا درآمد بیشتری کسب کنید. در این سایت زیر مجموعه اجاره ای هم وجود دارد اما خیلی به صرفه نیست. کسانی که معرف ندارند در دسته ی زیر مجموعه های اجاره ای قرار می گیرند.

در صورتی که بتوانید حساب خود را ارتقا دهید سودآوری سایت برای شما چند برابر خواهد شد.

نقاط قوت: در این سایت روش های کسب درآمد مختلفی وجود دارد. پرداخت درآمد در زمان کوتاهی انجام می شود. سرعت سایت بالاست و سطح امنیتی قابل قبولی دارد.

نقاط ضعف: اپلیکیشن این سایت به درستی کار نمی کند و با اختلال مواجه شده است.

 

سایت Adbtc

این سایت یکی دیگر از سایت های کلیکی است که درآمد آن به صورت بیت کوین پرداخت می شود. با اینکه مدت زیادی از راه اندازی این سایت نگذشته است، اما کاربران زیادی در تمام نقاط دنیا به ویژه ایران در آن عضو شده اند.

در سایت adbtc برای هر کلیک از 7 تا 50 ساتوشی (کوچکترین واحد بیت کوین) به حساب کاربران واریز می شود. برای درخواست پرداخت باید حداقل 30000 ساتوشی، یا به عبارت دیگر 0.0003 بیت کوین در حساب موجود باشد.

نقاط قوت: در این سایت تبلیغ های زیادی وجود دارد. از طرفی چون پرداخت با بیت کوین انجام می شود بسیار به صرفه است.

 

سایت cointiply

این سایت هم یکی از بهترین سایت های کلیکی جهانی است که به تازگی راه اندازی شده است. زمانی که وارد سایت می شوید ممکن است احساس کنید کار با آن بسیار پیچیده است، اما اگر کمی با سایت کار کنید قلق آن دستتان آمده و می تواند به راحتی در آن فعالیت داشته باشید. درآمد این سایت هم به صورت بیت کوین محاسبه می شود. شما می توانید درآمد خود را به کیف پول بیت کوین انتقال دهید و آن را به ریال تبدیل کنید.

قسمت تبلیغات کلیکی سایت Cointiplay در نوار بالای صفحه و قسمت PTC Ads قرار دارد. شما با دیدن هر تبلیغ 0.0005 ساتوشی دریافت می کنید. زمانی که موجودی حساب شما به 50000 ساتوشی برسد، می توانید درخواست پرداخت داشته باشید.

توجه داشته باشید که هرچقدر سطح حساب کاربری شما بالاتر باشد، درآمد شما هم بیشتر خواهد بود. لینک های تبلیغاتی در چند نوبت روی سایت قرار می گیرند. پس حتما چندین بار در روز به سایت سر بزنید.

اپلیکیشن موبایل این سایت هم وجود دارد و شما با نصب آن و تماشای ویدیو های تبلیغاتی می توانید به درآمد خوبی برسید. از ویژگی های خوب این سایت این است که شما حتی اگر یک زیر مجموعه داشته باشید، در قرعه کشی های ماهانه سایت شرکت داده می شوید.

نقاط قوت: در این سایت روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که برای تمام آن ها بیت کوین پرداخت می شود. تبلیغات کلیکی هم در این سایت به تعداد بالایی وجود دارد. همچنین استفاده از اپلیکیشن موبایل این سایت برای کسب درآمد بیشتر ممکن است.

 

سایت CoinpayU4

این سایت هم یکی از روش های کسب درآمد با دیدن تبلیغات است که هزینه های کاربران را به صورت بیت کوین پرداخت می کند. در این سایت تبلیغ های زیادی وجود دارد و شما می توانید با مشاهده آن ها به درآمد خوبی برسید.

یکی از مهم ترین ویژگی های سایت CoinpayU این است که کار با آن بسیار راحت است. شما به محض ورود به سایت با تمام گزینه های آن آشنا می شوید و می توانید به سادگی فعالیت خود را شروع کنید.

این سایت برای هر کلیک از 3 تا 30 ساتوشی پرداخت می کند. حداقل موجودی لازم برای ثبت درخواست برداشت از حساب 10000 ساتوشی است که به صورت بیت کوین پرداخت می شود.

 

سایت FaucetCrypto

در این سایت روزانه حدود 30 لینک تبلیغاتی قرار می گیرد که با کلیک روی هر کدام از آن ها مبلغ 0.0005 ساتوشی به حساب کاربران واریز می شود. پرداخت درآمد در این سایت به صورت انواع ارز های دیجیتال مثل بیت کوین، داج کوین، اتریوم و… است.

 

سایت Star-Clicks

استار کلیکس یک سایت شناخته شده برای ایرانی ها است و کاربران ایرانی زیادی در آن فعالیت می کنند. این سایت بابت هر کلیک 0.01 دلار به حساب کاربران واریز می کند که از نرخ کلیک تمام سایت های دیگر بیشتر است. برای اینکه بتوانید موجودی حساب کاربری خود را برداشت کنید، باید حداقل 50 دلار کسب کرده باشید. شما می توانید درامد خود را هم به صورت دلار و هم به صورت بیت کوین دریافت کنید.

با این که استارباکس یکی از بهترین سایت های کلیکی برای ایرانیان است، اما در دسته ی سایت های قدرتمند قرار نمی گیرد. چون از زمان درخواست کاربر حدود دو هفته طول می کشد که پرداخت ها انجام شود، و همچنین حداقل موجودی برای برداشت 50 دلار است که مقدار زیادی محسوب می شود. از طرفی دیگر این سایت اپلیکیشن موبایل ندارد که این موضوع یک نقطه ضعف برای اینگونه سایت ها است.

 

سایت BTC Click

کسب درآمد از این سایت کار راحتی نیست اما چون پرداخت ها را به سرعت انجام می دهد در دسته ی سایت های کلیکی خوب قرار دارد. در این سایت شما باید بعد از هر کلیک و مشاهده ی تبلیغ، یک مسئله ی ریاضی را هم حل کنید تا امتیاز کلیک به حساب شما اضافه شود.

این سایت برای هر کلیک 50 ساتوشی به حساب کاربر واریز می کند و حداقل میزان لازم برای برداشت هم 0.001 بیت کوین است.

 

سایت Time Bucks

این سایت سابقه ی زیادی در زمینه تبلیغات کلیکی دارد و یکی از معتبر ترین سایت های تبلیغاتی و کلیکی است. شما با عضویت در این سایت می توانید از روش های مختلفی مثل کلیک روی لینک های تبلیغاتی، چرخاندن گردونه شانس، مشاهده کلیپ های تبلیغاتی در یوتیوب و… درآمد خوبی کسب کنید.

عضویت در سایت Time Bucks مانند سایت های دیگر رایگان است، اما برتری این سایت این است که شما با عضویت خود 1 دلار به عنوان هدیه دریافت می کنید.

در سایت  Time Bucksبرای هر کلیک حداقل 0.001 دلار به حساب کاربران واریز می شود. برای درخواست پرداخت باید موجودی حساب شما به 10 دلار رسیده باشد. توجه کنید که درخواست برداشت از حساب فقط در روزهای پنج شنبه امکان پذیر است.

نقطه ضعف این سایت این است که با IP ایران نمی توان به آن وارد شد و نیاز به نرم افزار های تغییر IP دارد.

 

سایت NeoBux

نئوباکس یکی از معروف ترین و معتبر ترین سایت های کلیکی است و جزو قدیمی ترین سایت ها در این زمینه به حساب می آید. این سایت از سال 2007 تا به حال در زمینه تبلیغات کلیکی فعالیت دارد و تا امروز تمام پرداخت های خود را درست و به موقع انجام داده است. به همین دلیل خیلی از کاربران، این سایت را به عنوان محبوب ترین وب سایت کلیکی می شناسند و کسب درآمد از آن را توصیه می کنند.

در نئوباکس روش های کسب درامد زیادی وجود دارد اما محبوب ترین آن ها همین مشاهده ی تبلیغات است. در این سایت برای هر کلیک 0.001 دلار به حساب کاربران واریز می شود و حداقل موجودی برای پرداخت 2 دلار است.

نئوباکس با وجود سابقه ی درخشان، نقاط ضعف زیادی دارد. برای مثال امکان فعالیت در این سایت با تلفن همراه وجود ندارد. از طرفی بسیاری از کاربران از اینکه پرداخت ها به صورت بیت کوین انجام نمی شود ناراضی هستند.

 

سایت Scarlet Clicks

این سایت هم کاربران ایرانی زیادی دارد و از سایت های پرطرفدار محسوب می شود. کاربران عادی می توانند روزانه 30 تبلیغ را در این سایت مشاهده کنند. البته کاربران می توانند با پرداخت هزینه، سطح کاربری خود را ارتقا داده و تعداد تبلیغ های بیشتری را ببینند.

این سایت برای هر کلیک 0.001 دلار پرداخت می کند و تا زمانی که موجودی حساب کاربران به 2 دلار نرسد، امکان برداشت از حساب وجود ندارد.

این سایت ظاهر جذابی ندارد و همین موضوع به نقطه ضعفش تبدیل شده است. همچنین میزان درآمد دریافتی از این سایت زیاد نیست و باعث دلزدگی کاربران می شود.

در مقابل نقاط قوتی مثل پرداخت سریع و به موقع، چندین روش متنوع برای کسب درآمد، تعداد تبلیغات بیشتر نسبت به سایر سایت ها، نا محدود بودن تعداد زیر مجموعه ها و… دارد که باعث محبوبیت آن در جهان شده است.

 

نتیجه گیری و جمع بندی

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت، درآمد زایی از طریق اینترنت به یکی از روش های کسب درآمد محبوب در بین کاربران تبدیل شده است. راه های مختلفی برای پول درآوردن از اینترنت وجود دارد و ساده ترین آن ها دیدن تبلیغات است.

سایت های زیادی وجود دارند که برای هر کلیک روی لینک های تبلیغاتی مبلغی را به کاربران پرداخت می کنند. عضویت و استفاده از این سایت ها راحت است اما باید دقت کنید فریب سایت های کلاهبردار را نخورید. بهتر است در سایت های معروف عضو شوید تا ریسک کلاهبرداری هم وجود نداشته باشد. من سعی کردم در این مقاله لیستی از بهترین و معتبر ترین سایت ها را برای شما اماده کنم تا با خیال راحت در آن ها فعالیت داشته باشید.

امیدوارم که این مقاله برای شما مفید باشد و برای رسیدن به درآمد دلخواه به شما کمک کند.

منبع: همیار وب

۰ ۰