اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام

این روزها کلمه اینستاگرام بیش تر از هر زمان دیگری به گوشمان میخورد و بسیاری از افراد،کسب و کار خود را در این شبکه اجتماعی راه اندازی کرده اند و در حال درآمد زایی از آن هستند و یا یک برنامه ریزی برای کسب درآمد از آن در آینده دارند،از آن جایی که این شبکه اجتماعی تصویر محور است،نحوه طراحی تصاویر پست ها و استوری های شما اهمیت زیادی در افزایش مخاطب و در نهایت فروش شما دارند.،اما زمانی این محتوا برای شما سودآورد و تاثیر گذار خواهد بود که این محتوا در قالب یک تصویر جذاب و حرفه ای ارائه شود،به همین دلیل نحوه طراحی ظاهری آن اهمیت بالایی دارد.در این جا ما 20 اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام که شامل اپلیکیشن هایی با کارایی زیر هستند را معرفی میکنیم:

  • طراحی پست اینستاگرام
  • اپلیکیشن ادیت تصاویر
  • اپلیکیشن فیلترگذاری بر روی تصاویر
  • اپلیکیشن طراحی و ویرایش ویدیو
  • اپلیکیشن های تجزیه و تحلیل داده ها
  • اپلیکیشن های رصد مخاطبین
  • اپلیکیشن های ایجاد استوری

آنچه در این مطلب می‌خوانید:  پنهان 

برنامه های ویرایش عکس اینستاگرام

1- VSCO (IOS & Android)

2- اپلیکیشن ویرایشگر عکس Avatan (Android & IOS)

3- Snapseed (IOS & Android)

4- اپلیکیشن ویرایش عکس Adobe Lightroom (Android & IOS)

5- A Color Story (iOS and Android)

برنامه های Layout بندی و طراحی اینستاگرام

6- Layout From Instagram (iOS and Android)

7-A Design Kit (iOS)

8- AppForType (iOS and Android)

9- Grid and Square Maker (Android)

برنامه های ادیت ویدیو اینستاگرام

10- Boomerang from Instagram (iOS and Android)

11- Hyperlapse from Instagram (iOS)

12- InShot — Video Editor (iOS and Android)

13- Go Pro (iOS and Android)

14- Magisto Video Editor (iOS and Android)

برنامه های اینستاگرام برای تعامل با مخاطبان ، تجزیه و تحلیل و داده ها

15- Hootsuite mobile app (iOS and Android)

16- Panoramiq Insights

17- Trending Hashtags by StatStory (iOS and Android)

برنامه های ویرایش عکس اینستاگرام

1- VSCO (IOS & Android)

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپلیکیشن VSCO

برنامه ویرایش عکس VSCO

 

VSCO یکی از محبوبت ترین برنامه های ویرایش عکس است،این برنامه به قدری محبوب است که 200 میلیون نصب فعال در گوگل پلی دارد.

در این اپلیکیشن 10 فیلتر از پیش تعیین شده به صورت رایگان وجود دارد که به شما کمک میکند عکس های گرفته شده توسط موبایلتان را یک پله ارتقا دهید.به پست زیر که تصاویر آن توسط این اپلیکیشن ادیت شده نگاه کنید و از آن لذت ببرید.

 

 

 

همچنین طیف وسیعی از ابزار های ویرایش عکس برای افزایش کیفیت پست هایتان وجود دارد،ابزار هایی مثل ایجاد contrast و contrast که طراحان گرافیک با آشنایی دارند،ایجاد بافت منحصر به فرد در تصاویر،ابزار های برش و تغییر زاویه و موارد دیگری که میتوانید با نصب آن به آن ها دسترسی پیدا کنید.

البته در این اپلیکیشن بیش از 200 فیلتر مختلف وجود دارد که برای دسترسی کامل به آن باید اشتراک آن را تهیه کنید.اما یک خبر خوش برای شما عزیزان،شما میتوانید اکانت کرک شده و نامحدود این اپلیکیشن کاربردی را بدون نیاز به روت کردن برای اندروید همین حالا به صورت رایگان از سایت فارسروید دانلود و نصب نمایید.

2- اپلیکیشن ویرایشگر عکس Avatan (Android & IOS)

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپلیکیشن Avatan Photo Editor

اپلیکیشن ویرایش عکس Avatan Photo Editor

این اپ کاربردی علاوه بر ارائه جلوه های ویژه و فیلتر های مختلف برای تصاویر شما،Avatan امکان روتوش تصاویر و ایجاد جلوه های سفارشی برای تصاویر شما را آسان میکند، نسخه اصلی این برنامه ویرایش عکس رایگان است اما برای داشتن امکانات بیشتر باید به صورت درون برنامه ای اقدام به پرداخت مبلغ کنید تا دسترسی کامل برای شما باز شود.

شما عزیزان میتوانید نسخه آخر و پریمیوم این اپلیکیشن را به صورت رایگان از این لینک دانلود و نصب کنید.

3- Snapseed (IOS & Android)

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپلیکیشن Snapseed

برنامه ویرایش عکس Snapseed

با استفاده از این برنامه ویرایش عکس اینستاگرام ، می توانید روی هر دو پرونده JPG و RAW کار کنید و آن را به ابزاری قدرتمند برای استفاده حرفه ای خود تبدیل کنید.این اپلیکیشن ، کاربردی فراتر از فیلتر کردن تصاویر شما دارد.

29 ابزار و ویژگی وجود دارد که به شما امکان می دهد با حذف عناصر (یا حتی افراد) از عکس ، تصاویر را ویرایش کنید و این یک امکان شگفت انگیز است،حتی میتوانید با استفاده از ابزار curves میزان روشنایی و یا به اصطلاح brightness تصاویر را تنظیم کنید.امکانات این ابزار بی نظیر است و در مواقعی میتواند بهترین برنامه برای شما باشد.

استفاده از این اپ رایگان است وشما میتوانید همین حالا از گوگل پلی و اپ استور آن را دریافت کنید.

 

 

 

4- اپلیکیشن ویرایش عکس Adobe Lightroom (Android & IOS)

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپلیکیشن Adobe Lightroom Photo Editor

برنامه ویرایش تصویر Adobe Lightroom Photo Editor

محصولات Adobe به دلیل قابلیت های قدرتمند در ویرایش عکس معروف هستند و برنامه Adobe Lightroom Photo Editor نیز از این قاعده مستثنی نیست.با استفاده از ابزار ویرایش تصاویر این اپ، تصاویر خام را ایمپورت و ویرایش کنید و با تنظیم رنگ ، اشباع ، نوردهی ، سایه ها و موارد دیگر ، کیفیت تصاویر را به بالاترین حد ممکن برسانید.

پیشنهاد میشود فیلترهای از پیش تعیین شده آن را امتحان کنید و از ویرایش هایی که سایر کاربران Lightroom با استفاده از بخش Discover انجام داده اند الهام بگیرید تا بتوانید در نهایت تصاویر بهتری داشته باشید.

شما میتوانید نسخه نامحدود و رایگان این اپلیکیشن را از این لینک دریافت کنید.

 

 

 

5- A Color Story (iOS and Android)

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپلیکیشن A Color Story

برنامه ویرایش عکس A Color Story

این اپ یک برنامه منحصر به فرد برای ایجاد تغییر در رنگ های تصاویر شماست.20 ابزار رایگان ادیت تصاویر و فیلتر های متنوع و همچنین جلوه های از پیش تعیین شده توسط عکاسان حرفه ای که به شما کمک میکند به بهترین شکل ممکن تصاویر خود را ادیت کنید.ابزار فوق بسیار حرفه ای و کارامد بوده و توصیه میشود حتما از آن استفاده کنید

برای دانلود نسخه کامل و رایگان از سایت فارسروید بر روی این لینک کلیک نمایید.

 

 

 

برنامه های Layout بندی و طراحی اینستاگرام

6- Layout From Instagram (iOS and Android)

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپلیکیشن Layout From Instagram

برنامه ترکیب تصاویر Layout From Instagram

یکی از بهترین برنامه های ایجاد کلاژ در اینستاگرام(به هم چسباندن تصاویر) اپلیکیشن Layout from instagram است،به وسیله این برنامه میتوانید تا حداکثر 9 تصویر را به هم بچسبانید و یک تصویر جدید و جذاب ایجاد نمایید.این ابزار در مواقع خاص و زمانی که میخواهید علاوه بر فیلتر گذاری،تصاویر را کلاژ کنید بسیار کارآمد است.

7-A Design Kit (iOS)

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپلیکیشن A Design Kit

ساخت پست اینستا با A Design Kit

A Design Kit یک اپلیکیشن انحصاری برای سیستم عامل ios است که امیدواریم در آینده شاهد نسخه اندروید آن نیز باشیم.با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید استیکر ها،فونت ها و بافت های مختلفی به تصاویر خود اضافه کنید و از امکانات لایه بندی آن استفاده کنید تا تصایر خود را شخصی سازی کنید.

این برنامه دارای بیش از 60 فونت مختلف ، بیش از 200 طرح کلاژ و بیش از 200 طرح مختلف است و براش های مختلف و جذاب و پس زمینه های متنوع،مانند پس زمینه فلزات،سنگ مرمر،بافت و ایجاد عمق در تصاویر شما گوشه ای از امکانات این ابزار جذاب و حرفه ای است.

 

 

 

8- AppForType (iOS and Android)

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپلیکیشن AppForType

برنامه نوشتن متن روی تصویر AppForType

این اپ یکی از بهترین برنامه های اینستاگرام برای دوستداران تایپوگرافی است.AppForType علاوه بر ارائه طرح ها ، قاب ها و قالب های کلاژ ، 60 گزینه فونت مختلف برای قرار دادن بر روی عکس های شما ارائه میدهد.آنچه واقعا باعث جذاب شدن و حرفه ای بودن این برنامه میشود قابلیت تبدیل دست خط شما به فونت است که البته این امکان برای زبان انگلیسی کاربرد دارد.

اگر برای طراحی پست ها و استوری های خود نیاز به فونت های جذاب و حرفه ای دارید میتوانید مقاله 10 سایت برتر دانلود فونت فارسی و رایگان را مطالعه کنید تا بهترین منابع فارسی برای دانلود فونت فارسی را پیدا کنید.

برای دانلود نسخه نامحدود و رایگان این اپ بر روی این لینک کلیک نمایید.

9- Grid and Square Maker (Android)

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپلیکیشن Grid and Square Maker

طراحی پست های پازلی با Grid and Square Maker

این اپلیکیشن فقط برای اندروید توسعه داده شده است و یکی از بهترین اپ های موجود برای ایجاد تصاویر پازلی در اینستاگرام است.کافیست یک عکس وارد این اپ کنید تا همان تصویر را برای شما با وضوح بالاتر به چندین عکس تبدیل کند.احتمالا شما هم این گونه پست های پازلی را زیاد دیده اید و الان دیگر میدانید که این تصاویر با چه اپلیکیشنی ایجاد شده.

Grid and Square Maker علاوه بر اینکه یک سازنده تصاویر پازلی است ، عکس ها را به تصاویر پانوراما تبدیل می کند و تصاویر را به یک مربع متناسب با قالب اینستاگرام تبدیل و بهینه می کند.

برنامه های ادیت ویدیو اینستاگرام

10- Boomerang from Instagram (iOS and Android)

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپلیکیشن Boomerang-from-Instagram

ظبط ویدیو با Boomerang-from-Instagram

بومرنگ ممکن است ساده ترین برنامه اینستاگرام برای ضبط ویدئو باشد. با باز کردن برنامه و فشار دادن یک دکمه ، فیلم های کوتاه ایجاد کنید.ساده اما کاربردی

بومرنگ 10 عکس از شما می گیرد و سپس آنها را به هم متصل می کند ، و در نتیجه یک فیلم کوتاه به صورت GIF ایجاد می کند. برای ایجاد یک فیلم کوتاه و سرگرم کننده می توانید از دوربین های جلو یا عقب استفاده کنید.

11- Hyperlapse from Instagram (iOS)

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپیکیشن Hyperlapse from Instagram

ظبط ویدیو با Hyperlapse from Instagram

این برنامه رایگان اینستاگرام به برند شما کمک می کند بدون نیاز به حمل وسایل حجیم عکاسی ، یک تایم لپس با کیفیت بالا را ظبط کنید. با ثابت نگه داشتن تلفن خود ، فیلم را ضبط کنید ، اپلیکیشن به صورت خودکار لرزش ها و نویز ها را برطرف میکند و یک ویدیو با کیفیت به شما تحویل میدهد،در نهایت میتوانید آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذراید.

همچنین می توانید سرعت ویدئو را تا 12 برابر سرعت اصلی افزایش دهید و جلوه ای جالب و روشی جذاب برای مشاهده محتوای ویدئو ایجاد کنید که با گذشت زمان به آرامی ضبط می شود.

 

 

 

 

12- InShot — Video Editor (iOS and Android)

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپلیکیشن InShot

ویرایش ویدیو با InShot

احتمالا نام این اپ زیاد به گوشتان خورده چرا که بیشتر مدرسان در اینستاگرام این اپ را به عنوان بهترین برنامه ادیت ویدیو معرفی میکنند.البته این محبوبیت بی دلیل هم نیست و واقعا این برنامه علارغم راحتی در استفاده، یکی از کاربردی ترین اپ های ویرایش ویدیو در دنیا است.به وسیله این برنامه میتوانید کلیپ های ویدیویی را برش ، تقسیم ، ادغام  و کوتاه کنید.همچنین قابلیت هایی برای تنظیم روشنایی وجود دارد که میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

همچنین افزودن موسیقی به ویدئو یکی از ویژگی های اصلی InShot است.

به علاوه ، این برنامه دارای ویژگی هایی است که مخصوص اینستاگرام است ، مانند ایجاد (video square) برای نمایش اینستاگرام.

شما میتوانید نسخه نامحدود و کامل این اپلیکیشن جذاب و کاربردی را از طریق این لینک دریافت کنید.

 

 

 

 

13- Go Pro (iOS and Android)

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپلیکیشن Go Pro

اپلیکیشن Go Pro

‏برنامه GOPRO کنترل دوربین از راه دور شما را در گوشی های آندروید ™ و یا تبلت آسان می کند. ‏به راحتی تنظیمات شروع / توقف ، ضبط و غیره را انجام دهید. ‏پیش نمایش ویدئویی زنده به شما اجازه می دهد تا ببینید که دوربین شما چه شات فریمی را می بیند. ‏به علاوه، از پخش و به اشتراک گذاری عکس های GOPRO لذت ببرید و فیلم ها را انتخاب کنید.

 

 

 

 

14- Magisto Video Editor (iOS and Android)

چرا باید آن را امتحان کنید:

این برنامه اینستاگرام یک ابزار ویدیویی مجهز به هوش مصنوعی است. به سادگی ، این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی بهترین و چشم نوازترین قسمت از فیلم شما را پیدا می کند تا ویدیویی ایجاد کند که مورد توجه مخاطبان شما قرار بگیرد. همچنین با استفاده از الگوریتم خود ویرایش ها ، جلوه ها و بخش های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا یک کلیپ حرفه ای ایجاد کنید.

 

 

 

 

برنامه های اینستاگرام برای تعامل با مخاطبان ، تجزیه و تحلیل و داده ها

15- Hootsuite mobile app (iOS and Android)

چرا باید آن را امتحان کنید:

برنامه Hootsuite به شما این امکان را میدهد که عملکرد خود را در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام ردیابی کنید.به وسیله این برنامه میتوانید ارسال پست های خود را زمان بندی کنید و آن ها را حتی زمانی که خودتان در دسترس نیستید منتشر کنید.به این ترتیب شما میتوانید تقویم محتوایی خود را بدون آسیب زدن به روند آن بر اثر اتفاقات غیر منتظره پیش ببرید.

Hootsuite همچنین نظارت بر محتوای رقبا و ردیابی هشتگ ها را آسان می کند.

16- Panoramiq Insights

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپلیکیشن Panoramiq Insights

تجزیه و تحلیل پیج با Panoramiq Insights

از این برنامه به همراه Hootsuite استفاده کنید تا بهترین نتیجه از تجزیه و تحلیل خود و رقبا به دست بیاورید.با استفاده از این برنامه میتوانید به آمار هایی نظیر مشخصات جمعیتی دنبال کننده ها ، بازدیدها ، دنبال کنندگان جدید ، بازدید از پروفایل و کلیک های لینک بیو خود را رصد کنید.

اگر شرکت شما بیش از یک حساب اینستاگرام دارد ، این برنامه می تواند تجزیه و تحلیل را برای دو حساب ردیابی کند.همچنین شما میتوانید نتایجی را که برنامه ایجاد کرده است را در قالب یک فایل pdf یا اکسل به اشتراک بگذارید.

17- Trending Hashtags by StatStory (iOS and Android)

چرا باید آن را امتحان کنید:

اپلیکیشن Trending-Hashtags-by-StatStory

رصد هشتگ ها با Trending-Hashtags-by-StatStory

افزودن هشتگ به پست های اینستاگرامی راهی عالی برای افزایش تعامل با مخاطبان و جذاب فالور های جدید است.با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید بهترین هشتگ ها را برای پست ها و استوری های خود انتخاب کنید و حتی هشتگ های مرتبط با یک کلمه را پیدا کنید و از آن ها استفاده کنید.

امیدوارم از این مقاله استفاده لازم را برده باشید و توانسته باشید اپلیکیشن های مناسب برای مدیریت کسب و کار خود در اینستاگرام را پیدا کنید،اگر در زمینه مدیریت پیج خود به مشکل خورده اید و یا به خدمات طراحی پست اینستاگرام و یا طراحی استوری اینستاگرام نیاز دارید میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

با سفارش طراحی پست ها و استوری هایتان میتوانید با خیال راحت تبلیغات خود را گسترش دهید و با تمرکز بیشتری بر روی برندتان کار کنید و فروش خود را روز به روز افزایش دهید،همچنین طراحی پست ها و استوری های حرفه ای و جذاب به جذب فالورر و افزایش رضایت مخاطبان شما کمک بالایی میکند که این امر موجب افزایش فروش شما خواهد شد.

منبع: https://tarahilogo.com/blog/instagram-apps-for-business/#

۰ ۰